♥♥♥Děkuji že jste navštívili můj blog,každé jedno zobrazení stránky mi vykouzlí úsměv.
Pokud nechcete aby Vám utekl článek tak se Připojte k tomuto webu tlačítko je na levé straně ;)
S láskou Vaše Dee ;) ♥♥♥

středa 8. ledna 2014

Youtuberky - Teri Blitzen

Teri Blitzen

  

Terka je velmi krásná slečna a má aspoň pro mě zajímavý svůj styl nosí to co se jí líbí a to je dobře ;) ale ze začátku mi přišla trochu namyšlená a rozmazlená a trochu mě to odradilo od dívání se na její videa a hodně mi vadilo rozostření videi ale po čase mě dojem z rozmazlenosti a namyšlenosti přešel a teď mi přijde Terka jako pohodová slečna ;) a velice ráda koukám na její videa ;) má příjemné vystupování a videa už také nebudou rozostřená Terka dostala nový Foťák,takže videa budou kvalitnější ;)
Tak šup na její kanál a koukat a videa ;) a nenechte se odradit jestli na Vás Terka bude působit na první dojem tak jako na mě ;) Je to jen ten první dojem ;) 


Konec je tady nejlepší ;)


Miluji Terky morning post

2 komentáře:

  1. Na videa od teri se dívám moc ráda baví mě umí říct svůj názor a řídí se podle sebe je to pohodová holka která je mi moc simpatická

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář , s Láskou Dee ;)