♥♥♥Děkuji že jste navštívili můj blog,každé jedno zobrazení stránky mi vykouzlí úsměv.
Pokud nechcete aby Vám utekl článek tak se Připojte k tomuto webu tlačítko je na levé straně ;)
S láskou Vaše Dee ;) ♥♥♥

středa 8. ledna 2014

Youtuberky - Romana Schichová

Romana Schichová



Tak Romča patří mezi mé nejoblíbenější youtuberky škoda že točí tak málo :( ale je jedna ze tří slečen kterým pravidelně sleduji blog aby mi nic neuniklo ;) Dá se říct že Romča je takovej můj vzor ;) Je strašně krásná, milá a sympatická že bych se mohla na její videa klidně dívat celý den a její hlas je velice příjemný.Má krásnej styl oblékání takový se mi líbí ;) Na nic si nehraje a je svá a to se mi líbí ;) a miluji její Photo Diary ;) má strašně krásný fotky ;) 
Romču doporučuji snad nejvíc ze všech sledovat jak youtube tak blog ;)
Moc jsem toho nenapsala ale asi bych se jen opakovala ;)  



1 komentář:

  1. Romanka je naozaj skvelá! mám ju najradšej zo všetkých blogeriek a youtuberiek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář , s Láskou Dee ;)