♥♥♥Děkuji že jste navštívili můj blog,každé jedno zobrazení stránky mi vykouzlí úsměv.
Pokud nechcete aby Vám utekl článek tak se Připojte k tomuto webu tlačítko je na levé straně ;)
S láskou Vaše Dee ;) ♥♥♥

pátek 10. ledna 2014

Youtuberky - Nici Koderová

Nici Koderová



Nici sem měla hrozně ráda její videa jsem zbožňovala byla vždy tak roztomilá ;) teď je taky ale už to není to co předtím kdy se před kamerou nejspíš necítila a byla o pár měsíců mladší ;) rychle se změnila ale na videa se dívám pořád ráda ;) nepřijde mi namyšlená a má supr mamku ;) a boží Šarlotku,
Nici je sama o sobě sympatická ;) a chtěla jsem vyhrát tu placku o kterou byla soutěž a prostě nic :( těšila jsem se že by se na mě mohlo usmát štěstí a bohužel :( tak třeba bude příště ;) Nechápu některé komentáře že jí někdo píše jak je rozmazlená nebo tak,je to spíš závist,každej je prostě nějaký a jestli je Nici rozmazlená tak ať je ;) Ona se kvůli takovým komentářům rozhodně měnit nebude;)
Akorát tedy co mě mrzí když se podívám na její instagram tak mě ty komentáře velice odrazuji od asi Nici kamarádky jménem natalkanovotna a co ji tam Nici píše mi přijde dost nevhodný,je to její věc tohle je můj názor ale takovéhle chování se mi vážně nelíbí ale ve videích je milá stále takže mě to od videí neodrazuje ;)
Tak rozhodně se na Nici koukněte ;) 









3 komentáře:

  1. Nici koderorovou sleduji moc rád ale vadí mi když neustále vyplazuje jazyk a dělá ksichtyyyy ale jinak je moc fajn

    OdpovědětVymazat
  2. AHOJ NICI MÁŠ HEZKÉ VIDEA ASI HEZKÁ AJ TVOJE MAMKA

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář , s Láskou Dee ;)