♥♥♥Děkuji že jste navštívili můj blog,každé jedno zobrazení stránky mi vykouzlí úsměv.
Pokud nechcete aby Vám utekl článek tak se Připojte k tomuto webu tlačítko je na levé straně ;)
S láskou Vaše Dee ;) ♥♥♥

pondělí 6. ledna 2014

Youtuberky - Julís Linguerri

Julís Linguerri


Na tuhle slečnu jsem narazila před půl rokem,myslím že o prázdninách a od té doby ji sleduji, každý začátky jsou přece těžké a než se před kamerou uvolní a zjistí jak na to chvíli trvá a teď už jsou videa o hodně kvalitnější a líp se na ně dívá ;) Jen nechápu komentáře o tom že by měla zhubnout a že nemá natáčet a jít radši ven atd. Každý přece dělá co ho baví ;) A jestli tuhle slečnu baví tohle tak ať to přece dělá,nevíte zda může za to jak vypadá nebo ne,ale myslím že slečna má takové komentáře víte kde ;) Nikdy se nikomu ničím nezavděčíte vždy se najde někdo kdo si něco najde ;) Takové lidi jsou ;) Ale já jen doufám že slečna točit nepřestane protože její videa mě velice baví ;) a Fandím ji ;)
Stojí za zhlédnutí ;) 


2 komentáře:

  1. Na její videa se občas kouknu a ty poznámky ohledně toho, že by měla zhubnou, mi přijdou naprosto hloupé.:) Každý jsme nějaký... :)

    OdpovědětVymazat
  2. No přiznejme si to....každý se radši dívá na hezkou štíhlou holku, než na tohle...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář , s Láskou Dee ;)