♥♥♥Děkuji že jste navštívili můj blog,každé jedno zobrazení stránky mi vykouzlí úsměv.
Pokud nechcete aby Vám utekl článek tak se Připojte k tomuto webu tlačítko je na levé straně ;)
S láskou Vaše Dee ;) ♥♥♥

pátek 3. ledna 2014

Youtuberky - makyna016

Makyna016



Tuhle slečnu jsem si poslední dobou strašně oblíbila ;) Má strašně kvalitní videa a má příjemný hlas,působí na mě hrozně sympaticky.Když jsem na Makynu narazila měla jen pár videí a tak jsem pořád čekala kdy přidá další.Bohužel z nějakého důvodu nevím jakého jsem její videa přestala sledovat ale teď za poslední skoro dva měsíce patří mezi mé nejoblíbenější proto jsem první článek začla ní ;) Jsem ráda že se Makyna na začátku nevzdala a točí dál ;) je lepší a lepší a videa mají něco do sebe a videa jsou krásně zaostřená ;) 
Rozhodně se na Makynu podívejte ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář , s Láskou Dee ;)