♥♥♥Děkuji že jste navštívili můj blog,každé jedno zobrazení stránky mi vykouzlí úsměv.
Pokud nechcete aby Vám utekl článek tak se Připojte k tomuto webu tlačítko je na levé straně ;)
S láskou Vaše Dee ;) ♥♥♥

čtvrtek 9. ledna 2014

Youtuberky - MondbergVienna

MondbergVienna




Na tuhle slečnu nebo paní,nechci urazit (tak tedy Lara)  ;)jsem narazila náhodou a docela mě štvalo že jsou na jednom kanále videa i v jiném jazyce za což Laru obdivuji (já jsem se sice německy učila okolo 10ti let a mám problém se domluvit) ;) Ale už je to vyřešené jsou zde jen videa v češtině. Videa jsou skoro každý den zdá se mi že častěji než u jiných slečen, a jsou to spíš videa které dají nějakou radu a jsou užitečné ;) Ráda se na videa dívám a poslouchám zajímavou češtinu které mě vždy tak zaujme že opravdu vnímám každé slovo ;) Jen škoda že stránky nejsou v českém jazyce proto je zde ani nedám ;) Lara má hodně návodů na různé účesy na které se mě baví dívat ale mě baví i povídací videa  ;) 
Za zkouknutí to prostě stojí ;)



3 komentáře:

  1. Paní :-)
    Lařina videa mám také moc ráda. Je moc příjemná a její videa mají smysl.

    OdpovědětVymazat
  2. také se na tyto videa moc ráda koukám, Lara působí velmi příjemně :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář , s Láskou Dee ;)