♥♥♥Děkuji že jste navštívili můj blog,každé jedno zobrazení stránky mi vykouzlí úsměv.
Pokud nechcete aby Vám utekl článek tak se Připojte k tomuto webu tlačítko je na levé straně ;)
S láskou Vaše Dee ;) ♥♥♥

pátek 17. ledna 2014

Youtuberky - Kass.enka

Kass.enka

Tak u téhle slečny jsem dlouho neměla odběr ikdyž jsem si vždy dávala do vyhledávače jméno a vyhledávala a dívala se na videa a nakonec jsem odběr dala ;) Bohužel přidává málo videí,ale tak před měsícem sem pořád čekala až dá nový videa abych se mohla dívat ;) Vystupuje velice sympaticky a není namyšlená ;) Asi jako jediná dělá videa co za určitý čas dobrého snědla, u jiných slečen sem si toho teda nevšimla že by to dělaly.A za což Kačku velice chválím protože vždy dá nějaký tip co si koupit ;) A občas ukáže jak si něco ukuchtit ;) Ale tak musíte se podívat sami a posoudit ;) Takže tady máte odkazy ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář , s Láskou Dee ;)