♥♥♥Děkuji že jste navštívili můj blog,každé jedno zobrazení stránky mi vykouzlí úsměv.
Pokud nechcete aby Vám utekl článek tak se Připojte k tomuto webu tlačítko je na levé straně ;)
S láskou Vaše Dee ;) ♥♥♥

úterý 7. ledna 2014

Youtuberky - Anette380

Anette380


Jedna z prvních youtuberek na kterou jsem narazila,takže ji sleduji  dost dlouho.Anet nedělá videa o kosmetice jako většina o kterých zde píšu ale dělá spíš vlogy a tagy ;) A videa nejsou ani moc často což je veliká škoda protože se na ně strašně ráda dívám ;) Ale hlavně sleduji její blog tam přidává aspoň příspěvky když nejsou videa ;) U videi se kolikrát i zasmějete.
Tuhle slečnu obzvlášť doporučuji shlédnout ;) 




1 komentář:

  1. Taky ji mám ráda,,a je mi hodně sympatická.
    Hezký a povedený článek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář , s Láskou Dee ;)