♥♥♥Děkuji že jste navštívili můj blog,každé jedno zobrazení stránky mi vykouzlí úsměv.
Pokud nechcete aby Vám utekl článek tak se Připojte k tomuto webu tlačítko je na levé straně ;)
S láskou Vaše Dee ;) ♥♥♥

středa 30. dubna 2014

Youtuberky - Petra Kopolovičová




Zdraví Vás Dee ;) a jsem tu s dalším článkem o youtuberkách ;) Tahle slečna je má srdeční záležitost :3 je jen o rok starší než má sestra a dost mi ji připomíná ikdyž si nejsou vůbec podobné tak v Péti vidím ségru ;) Péti strašně moc přeji miminko :3 bude úžasná maminka a těhotenství jí svědčí ;) Obdivuju ji za to čím si v životě prošla a kam to dotáhla ;) Její videa přímo miluji má velice příjemný hlas a je sympatická ;) sleduji ji i na instagramu a na fb a čekám na fotky bříška nebo výbavy pro miminko protože takové věci mě zajímají a je to roztomilé :3 Určitě Péťu doporučuji už je na Youtube dlouho takže videa mají hodně do sebe protože má hodně zkušeností ;)  za odběr určitě stojí! ;)





6 komentářů:

  1. Hezky jsi to napsala, úplně souhlasím, Péťa je skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Její videa o kosmetice mi přišly dříve zajímavé, ale co v nich začala lhát o tom, jak byla ve škole oblíbená, premiantka atd., tak to mi přišlo, jako její spolužačce dost vtipný, jelikož základku a střední sotva prolejzala. Navíc nechápu její věčné vynucování si pozornosti kolem těhotenství. Pro dítě má vybrané jméno Lucie, její přítel Robert to rozkecal všem svejm kámoškám a kámošům a ona z toho teď dělá státní tajemství.

    OdpovědětVymazat
  3. No prijde mi, ze zrovna moc IQ nepobrala.
    Takova roztomila hloupoucka pipinka.

    OdpovědětVymazat
  4. No to je ale divne :-))))ja jsem na stredni skolu sla sama, zadna spoluzacka ze zakladky semnou zaroven na stredni nestudovala:-))) Uff nikdy jsem netvrdila, ze jsem byla premiantka nebo jednickarka, dokonce jsem natacela video TAG, kde jsem rikala, ze jsem nebyla jednickarka a video na práni jaka jsem byla studentka a tam jsem vypravela o tom, ze jsem mela i trojky a maturitu jsem jen tak tak udelala, Na jednicky jsem az odpromovala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho co psala anonymní ze 13. srpna, ale nevyplývá, že by s tebou chodila na obě dvě školy. Mohla to být tvá spolužačka ze základky, ke které se doneslo, jak si na střední vedeš. Mimochodem, v jednom rozhovoru jsem též četla, že jsi byla premiantkou na rozdíl od své mladší sestry a těžce jsi nesla, že i přes to měla větší pozornost rodičů. Jinak musím přiznat, že na posledních videích, které byly ke shlédnutí, jsi působila velmi upřímně, ale šlo to do kontrastu s dříve natočenými, což ti snižovalo důvěryhodnost. Přeji ti odpočinek od blogového života a těším se na tvůj další, z řady návratů.

      Vymazat
  5. Petrusko jsi ta nejlepsi at kazdy pise co chce silene mi chybis bez tebe to neni youtube :-( pohlad broucka Lucinku kez by si nas aspon v kratounkym videu pozdravila strasne se nam styska jediny co mi zbylo je zaznam ze sama doma kde jsi :-( peto at uz se vratis nebo ne byla si ta nejlepsi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář , s Láskou Dee ;)